Jesteś tutaj: Strona główna / Subskrypcje / dla Sp. P.

Pierwszy krok do uruchomienia pakietu

Wypełnij poniższy formularz. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą żeby omówić szczegóły pakietu, który dla Ciebie przygotowaliśmy oraz odpowiedzieć na wszystkie pytania.

This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Lex4you jest kancelarią doradztwa podatkowego operującą w modelu subskrypcyjnym. Jedna płatność miesięcznie zapewnia naszym klientom nielimitowany dostęp do wszystkich usług i wzorów dokumentów, które obejmuje ich pakiet.

Wiemy, że podatki nie są proste i każda firma ma inne potrzeby w zakresie doradztwa podatkowego. Dlatego stworzyliśmy dla naszych klientów krótki formularz, którego wypełnienie pomaga nam dopasować pakiet doradztwa najlepiej wpisujący się w specyfikę ich działalności. Formularz znajdziesz TUTAJ.

Na początku wypełnij krótki formularz znajdujący się TUTAJ, podając nam podstawowe informacje na temat swojej firmy. Na tym etapie poznasz zakres usług w proponowanym pakiecie oraz wstępną wycenę. Następnie wyślij go do nas - skorzystaj z przycisku „Skontaktuj się ze sprzedażą”, uzupełnij swoje dane i kliknij „Wyślij”.

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby szczegółowo omówić ofertę i odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Nasza współpraca opiera się na modelu subskrypcyjnym z comiesięcznymi płatnościami. Po upływie 3 miesięcy możesz ją swobodnie zakończyć bez żadnych dodatkowych kosztów i bez podawania przyczyny, a jeśli zdecydujesz się zrobić to później, to również masz taką możliwość – wtedy obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia. Te 3 miesiące to minimalny czas, niezbędny, abyś mógł dobrze poznać nasze usługi i żebyśmy byli w stanie efektywnie pomóc Ci w sprawach, jakie nam w tym okresie zgłosisz.

Nie mamy w tym zakresie żadnych limitów i ograniczeń. Do korzystania z platformy możesz zaprosić dowolną ilość swoich współpracowników – w zależności od potrzeb Twojej organizacji. Nie wiąże się to dla Ciebie z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Kompleksową obsługę prawno-podatkową zapewni Ci zespół naszych doradców podatkowych i ekspertów z dziedziny prawa podatkowego. Każda zgłoszona sprawa jest w pierwszej kolejności analizowana, a następnie przydzielamy do niej eksperta specjalizującego się w danym zagadnieniu, który od tego momentu staje się opiekunem tematu i Twoją osobą do kontaktu po naszej stronie.

Panel klienta daje Ci dostęp do wszystkich funkcjonalności Lex4you, w tym: systemu do zarządzania i zgłaszania spraw, helpdesku podatkowego, wzorów dokumentów i naszego bloga. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych pakietach? Wejdź TUTAJ.

Zaloguj się na swoje konto w Lex4you i skorzystaj z zakładki „Twoje sprawy”. Następnie użyj przycisku „Nowa sprawa” znajdującego się w prawym górnym rogu ekranu, uzupełnij szczegóły sprawy, dodając tytuł, opis, kategorię i ewentualne załączniki. Na koniec po prostu kliknij w przycisk „Zgłaszam sprawę” i to wszystko.

Od tego momentu Twoje zgłoszenie jest już pod naszą opieką, a jego status możesz śledzić na bieżąco na swoim koncie Klienta. Swoją sprawę możesz również w dowolnym momencie edytować, uzupełniać, a w razie potrzeby udostępnić wybranym współpracownikom.

Z naszymi Klientami rozliczamy się w modelu subskrypcyjnym z płatnościami raz w miesiącu. Pozostawiamy pełną dowolność co do formy i sposobu płatności.

Możesz skorzystać z jednorazowych przelewów tradycyjnych, wielu form płatności internetowych jak: płatności kartą, BLIK-iem, czy szybkim przelewem. Nasi Klienci najczęściej korzystają jednak z opcji podpięcia karty płatniczej i płatności cyklicznych.

Wystarczy, że przy próbie logowania do Twojego konta Klienta skorzystasz z wyświetlanej tam opcji: „Nie pamiętam hasła”, następnie podasz nam swój adres e-mail, na który wyślemy Ci link do zmiany hasła. W razie dodatkowych pytań możesz też skorzystać z pomocy naszych konsultantów: [email protected] / 42 235 30 80

Będąc administratorem pakietu wszystkie faktury znajdziesz w swoim panelu klienta w lokalizacji /Ustawienia konta – Rozliczenia/. Dodatkowo, jeśli nie została podpięta karta do płatności cyklicznych, to dokumenty księgowe wysyłamy do Ciebie regularnie co miesiąc również drogą mailową (koniecznie sprawdź foldery: „Spam”/”Inne”/”Oferty”).

Jeśli powyższe informacje nie okazały się pomocne, skontaktuj się naszym biurem obsługi Klienta: [email protected] / 42 235 30 80

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas!

This field is hidden when viewing the form
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.