Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

FAQ – najczęściej pojawiające się pytania

1. Zbliża się data wygaśnięcia dostępu do platformy lex4you.pl – co powinienem zrobić?

Aby przedłużyć dostęp do platformy, prosimy o kontakt pod numerem 42 235 30 40 lub pod adresem bok@lex4you.pl. Wysyłając e-mail podaj nazwę i NIP firmy. Konsultant Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, aby przedłużyć dostęp do platformy.

2. Nie chcę przedłużać posiadanego dostępu – jakich formalności muszę dopełnić?

Na miesiąc przed wygaśnięciem dostępu, konsultant Biura Obsługi Klienta będzie próbował się z Tobą skontaktować. Jeśli chcesz samodzielnie zgłosić rezygnację, prosimy o kontakt pod numerem 42 235 30 40 lub mailowo pod adresem bok@lex4you.pl. Wysyłając e-mail podaj nazwę i NIP firmy. Nie wymagamy złożenia pisma rezygnacyjnego czy wypowiedzenia, wystarczy , że poinformujesz nas o swojej decyzji.

3. Posiadam dostęp do platformy lex4you.pl. Chciałbym dokupić dostęp dla dodatkowej osoby.

Oczywiście istnieje taka możliwość – w każdej chwili można wykupić dodatkowy dostęp dla jednej lub kilku osób. Wystarczy się z nami skontaktować pod numerem 42 235 30 40 lub mailowo pod adresem bok@lex4you.pl. Wysyłając e-mail podaj nazwę i NIP firmy oraz dane dla dodatkowego użytkownika. Konsultant Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić nadanie dostępu dla dodatkowego użytkownika.

4. Posiadam subskrypcję lex4you.pl. Na jakich przeglądarkach najlepiej korzystać z platformy?

Rekomendujemy korzystanie z przeglądarek: Chrome, Firefox, Edge.
Jeśli nie posiadasz na swoim komputerze tych przeglądarek, możesz je pobrać. Kliknij w poniższe linki i postępuj zgodnie z instrukcjami:

5. Potrzebuję informacji na temat tego co wchodzi w skład pakietu lex4you.pl, który posiadam.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 42 235 30 40 lub mailowo pod adresem bok@lex4you.pl.

6. Czy mogę zamówić konsultację telefoniczną ze wskazanym ekspertem?

Aby zamówić konsultację telefoniczną, należy zalogować się do platformy (klikając na stronie https://lex4you.pl przycisk „Zaloguj” w prawym górnym rogu). Po zalogowaniu należy kliknąć na górze strony „Konsultacje telefoniczne” i „Zamów rozmowę”. Wyświetli się krótki formularz, w którym wybieramy: kategorię i temat konsultacji oraz datę i godzinę. Następnie należy podać dane kontaktowe a w polu „Dodatkowe informacje” należy opisać problem, który chcemy wyjaśnić podczas konsultacji z ekspertem. Na podstawie tych danych przydzielamy odpowiedniego eksperta. Nie ma możliwości wyboru konkretnego eksperta.  

Należy pamiętać, że konsultacje może umówić tylko główny użytkownik platformy a nie osoba, która posiada dodatkowy dostęp. 

7. Mam platformę lex4you.pl. W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie?

Zaloguj się do platformy (klikając na stronie lex4you.pl przycisk „Zaloguj” w prawym górnym rogu). Po zalogowaniu kliknij na górze strony w „Szkolenia online” a następnie „Zapisz się”. Wyświetli się strona z listą szkoleń. Wybierz szkolenie, na które chcesz się zapisać i kliknij „Zapisz się”. Następnie wybierz termin szkolenia, podaj numer telefonu (pisany łącznie 123123123, nie używaj znaków typu nawias, zastosuj wyłącznie cyfry). Kliknij „Zapisz się”. I to już wszystko. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zapisu na szkolenie.  

Szkolenia, na które się zapisałeś, możesz sprawdzić klikając w prawym górnym rogu platformy „Panel Klienta” i wybierz „Szkolenia online”, następnie kliknij w „Moje szkolenia”. Wyświetli się strona z listą szkoleń, na które się zapisałeś. 

W razie dodatkowych pytań i wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 42 235 30 40 lub mailowo pod adresem bok@lex4you.pl 

8. Nie otrzymałam/em faktury.

W pierwszej kolejności prosimy sprawdź w swojej skrzynce e-mail foldery „Inne”, „Oferty” i folder „Spam”. Jeśli nie znalazłeś wiadomości, napisz do nas na adres bok@lex4you.pl i podaj: 

  • Nazwę i NIP firmy 
  • Na jaki adres e-mail powinniśmy przesłać duplikat faktury 

lub prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta 42 235 30 40

9. Nie otrzymałam/em danych do logowania.

W pierwszej kolejności prosimy sprawdź w swojej skrzynce e-mail foldery „Inne”, „Oferty” i folder „Spam”. Jeśli nie znalazłeś wiadomości, prosimy, wyślij wiadomość e-mail na adres bok@lex4you.pl i podaj: 

  • Nazwę i NIP firmy
  • Na jaki adres e-mail powinniśmy przesłać dane do logowania

lub prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta 42 235 30 40

10. Nie pamiętam hasła. Jak mogę je odzyskać/zresetować?

Wchodząc na www.lex4you.pl należy kliknąć w prawym górnym rogu „Zaloguj”. Wyświetli się okno – kliknij „Zapomniałeś hasła?”. Następnie podaj adres e-mail podany podczas zakładania konta. Prześlemy na ten adres wiadomość z możliwością ustawienia nowego hasła. 

11. Osoba, na którą było założone konto, która kupiła dostęp do platformy, już nie pracuje. Czy jest możliwość zmiany głównego użytkownika?

Oczywście można zmienić dane użytkownika platformy w trakcie trwania subskrypcji, jednak login pozostanie niezmienny ze względu na wymagania techniczne systemu. Prosimy, wyślij wiadomość e-mail na adres bok@lex4you.pl i podaj: 

  • Nazwę i NIP firmy 
  • Dane dotychczasowego użytkownika i dane nowego użytkownika 

Po wprowadzeniu zmiany nasze Biuro Obsługi Klienta prześle wiadomość z potwierdzeniem.
Lub prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta 42 235 30 40.

12. Kiedy dostanę materiały szkoleniowe do szkolenia na które się zapisałam/em?

Materiały szkoleniowe są dostępne na platformie w dniu szkolenia bądź dzień wcześniej po południu. Należy zalogować się do platformy, następnie wybrać na górze strony  „Szkolenia online”, następnie kliknąć „Moje szkolenia”. Otworzy się strona z listą szkoleń, na które jesteś zapisany i przy konkretnym szkoleniu jest przycisk „Prezentacja multimedialna”. 

13. Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu po szkoleniu?

Po ukończonym szkoleniu każdy użytkownik może otrzymać certyfikat. Tutaj rozróżniamy szkolenia online na żywo oraz szkolenia, które wcześniej się odbyły i zostały zapisane w „Bazie wiedzy”. 

Po szkoleniu online na żywo certyfikat jest udostępniany do pobrania w ciągu kilku godzin od zakończenia szkolenia.. Wchodzimy w „Szkolenia online”, następnie „Moje szkolenia” i przy konkretnym szkoleniu, które ukończyliśmy będzie, dostępny certyfikat. 

Po obejrzeniu nagranego szkolenia, które jest dostępne w Bazie Wiedzy, certyfikat można wygenerować zaraz po zakończeniu oglądania szkolenia z poziomu oglądania. Można również wygenerować certyfikat wchodząc w „Panel klienta”, następnie „Certyfikaty”.  

Należy pamiętać o tym, że certyfikat będzie dostępny tylko w przypadku gdy wszystkie części szkolenia zostały obejrzane od początku do końca. 

14. Czy Live meetings są rejestrowane i gdzie mogę znaleźć nagrania?

Wszystkie Live meetings są nagrywane i publikowane na platformie. Możesz je obejrzeć, logując się do swojego konta klienta. Wybierz „Live meetings” na górze strony. Wyświetli się strona Live meetings, tam znajdziesz sekcję „Poprzednie Live meetings”. Kliknij przycisk odtwarzania i obejrzyj nagranie. „Poprzednie Live meetings” publikujemy zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od daty realizacji. 

Zaloguj się!