Jesteś tutaj: Strona główna / Subskrypcje / dla Sp. K.

Pierwszy krok do uruchomienia pakietu

Wypełnij poniższy formularz. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą żeby omówić szczegóły pakietu, który dla Ciebie przygotowaliśmy oraz odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Hidden
Hidden
Hidden
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Lex4you jest kancelarią doradztwa podatkowego operującą w modelu subskrypcyjnym. Jedna płatność miesięcznie zapewnia naszym klientom nielimitowany dostęp do wszystkich usług i wzorów dokumentów, które obejmuje ich pakiet.

Wiemy, że podatki nie są proste i każda firma ma inne potrzeby w zakresie doradztwa podatkowego. Dlatego stworzyliśmy dla naszych klientów krótki formularz, którego wypełnienie pomaga nam dopasować pakiet doradztwa najlepiej wpisujący się w specyfikę ich działalności. Formularz znajdziesz TUTAJ.

Na początku wypełnij krótki formularz znajdujący się TUTAJ, podając nam podstawowe informacje na temat swojej firmy. Na tym etapie poznasz zakres usług w proponowanym pakiecie oraz wstępną wycenę. Następnie wyślij go do nas - skorzystaj z przycisku „Skontaktuj się ze sprzedażą”, uzupełnij swoje dane i kliknij „Wyślij”.

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby szczegółowo omówić ofertę i odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Nasza współpraca opiera się na modelu subskrypcyjnym z comiesięcznymi płatnościami. Po upływie 3 miesięcy możesz ją swobodnie zakończyć bez żadnych dodatkowych kosztów i bez podawania przyczyny, a jeśli zdecydujesz się zrobić to później, to również masz taką możliwość – wtedy obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia. Te 3 miesiące to minimalny czas, niezbędny, abyś mógł dobrze poznać nasze usługi i żebyśmy byli w stanie efektywnie pomóc Ci w sprawach, jakie nam w tym okresie zgłosisz.

Nie mamy w tym zakresie żadnych limitów i ograniczeń. Do korzystania z platformy możesz zaprosić dowolną ilość swoich współpracowników – w zależności od potrzeb Twojej organizacji. Nie wiąże się to dla Ciebie z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Kompleksową obsługę prawno-podatkową zapewni Ci zespół naszych doradców podatkowych i ekspertów z dziedziny prawa podatkowego. Każda zgłoszona sprawa jest w pierwszej kolejności analizowana, a następnie przydzielamy do niej eksperta specjalizującego się w danym zagadnieniu, który od tego momentu staje się opiekunem tematu i Twoją osobą do kontaktu po naszej stronie.

Panel klienta daje Ci dostęp do wszystkich funkcjonalności Lex4you, w tym: systemu do zarządzania i zgłaszania spraw, helpdesku podatkowego, wzorów dokumentów i naszego bloga. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych pakietach? Wejdź TUTAJ.

Zaloguj się na swoje konto w Lex4you i skorzystaj z zakładki „Twoje sprawy”. Następnie użyj przycisku „Nowa sprawa” znajdującego się w prawym górnym rogu ekranu, uzupełnij szczegóły sprawy, dodając tytuł, opis, kategorię i ewentualne załączniki. Na koniec po prostu kliknij w przycisk „Zgłaszam sprawę” i to wszystko.

Od tego momentu Twoje zgłoszenie jest już pod naszą opieką, a jego status możesz śledzić na bieżąco na swoim koncie Klienta. Swoją sprawę możesz również w dowolnym momencie edytować, uzupełniać, a w razie potrzeby udostępnić wybranym współpracownikom.

Z naszymi Klientami rozliczamy się w modelu subskrypcyjnym z płatnościami raz w miesiącu. Pozostawiamy pełną dowolność co do formy i sposobu płatności.

Możesz skorzystać z jednorazowych przelewów tradycyjnych, wielu form płatności internetowych jak: płatności kartą, BLIK-iem, czy szybkim przelewem. Nasi Klienci najczęściej korzystają jednak z opcji podpięcia karty płatniczej i płatności cyklicznych.

Wystarczy, że przy próbie logowania do Twojego konta Klienta skorzystasz z wyświetlanej tam opcji: „Nie pamiętam hasła”, następnie podasz nam swój adres e-mail, na który wyślemy Ci link do zmiany hasła. W razie dodatkowych pytań możesz też skorzystać z pomocy naszych konsultantów: [email protected] / 42 235 30 80

Będąc administratorem pakietu wszystkie faktury znajdziesz w swoim panelu klienta w lokalizacji /Ustawienia konta – Rozliczenia/. Dodatkowo, jeśli nie została podpięta karta do płatności cyklicznych, to dokumenty księgowe wysyłamy do Ciebie regularnie co miesiąc również drogą mailową (koniecznie sprawdź foldery: „Spam”/”Inne”/”Oferty”).

Jeśli powyższe informacje nie okazały się pomocne, skontaktuj się naszym biurem obsługi Klienta: [email protected] / 42 235 30 80

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas!

Hidden
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.