Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie zapisu na szkolenie otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Zapisz się na szkolenie

UWAGA!

Wybrany termin szkolenia przekracza okres ważności Twojej aktualnej subskrypcji na Lex4you. Aby móc uczestniczyć w szkoleniu niezbędne będzie posiadanie aktywnego dostępu do platformy.

Tytuł szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

Podanie numeru telefonu oraz wybranie terminu są konieczne do prawidłowej obsługi procesu uczestnictwa w szkoleniu online.

Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.
Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Message Content

Czas trwania:
12 godzin
Tematyka:
Excel
Termin:
12-13.05.2021

Excel - kurs dla początkujących, poziom podstawowy

Szkolenie obejmujące podstawy programu Excel dedykowane jest każdemu, kto do tej pory nie miał kontaktu z arkuszem kalkulacyjnym lub był on bardzo niewielki. Stanowi pierwszy krok w nauce obsługi programu Excel.

Kurs Excel dla początkujących ma na celu przekazanie uczestnikowi wiedzy na temat:

  • sprawnego poruszania się w arkuszu kalkulacyjnym,
  • zasad obowiązujących w prostych obliczeniach i podstawowych operacjach,
  • grupowania i selekcji informacji w arkuszu (sortowanie i filtrowanie),
  • podstaw stosowania funkcji i formuł,
  • budowania podstawowych typów wykresów i ich formatowania,
  • utrwalania efektów swojej pracy w arkuszu (zapis i wydruk).

Uczestnik przystępujący do kursu powinien znać podstawy obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows.

Harmonogram:

08:30  –  logowanie uczestników

09:00  –  I część szkolenia

10.30  –  przerwa (15 minut)

10.45  –  II część szkolenia

12:30  –  przerwa (15 minut)

12:45  –  III część szkolenia + odpowiedzi na pytania uczestników

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Okno (interfejs) programu Excel:

  • Elementy okna programu (arkusz/e, wstążka, pasek szybkiego dostępu, pasek stanu).
  • Wyjaśnienie pojęć (skoroszyt, arkusz, komórka).
  • Wyszukiwanie, wybieranie komórek i zakresów.
  • Poruszanie się po arkuszach i skoroszycie.
  • Dzielenie okna.
  • Pasek szybki dostęp.
  • Podstawowe skróty klawiaturowe.

2. Praca z arkuszami:

  • Tworzenie, usuwanie arkuszy.
  • Przenoszenie, kopiowanie arkuszy.
  • Nazywanie, kolorowanie arkuszy.
  • Ukrywanie, odkrywanie arkuszy.
  • Praca na wielu arkuszach jednocześnie.
  • Podstawowe skróty klawiszowe dotyczące arkuszy.

3. Wprowadzanie treści:

  • Wprowadzanie danych i edycja zawartości komórek.
  • Szybkie wypełnianie przez przeciąganie.
  • Wypełnianie błyskawiczne.
  • Inteligentne wyszukiwanie.
  • Wstawianie i praca z prostymi obiektami graficznymi.
  • Znajdź, znajdź i zamień.
  • Skopiuj do schowka, wklej.
  • Omówienie skrótów klawiszowych ułatwiających pracę.

4. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie:

  • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
  • Tworzenie, kopiowanie, usuwanie i przemieszczanie kolumn i wierszy.
  • Ukrywanie / odkrywanie wierszy i kolumn, ustawianie szerokości i wysokości.
  • Formatowanie graficzne standardowe (czcionki, kolory, wypełnienia, obramowania).
  • Korzystanie z Malarza Formatów (narzędzia do szybkiego kopiowania czcionek, kolorów, wypełnień, obramowań).
  • Formatowanie tekstów i liczb (zmiana sposobu wyświetlania danych a wartość w komórce).
  • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.
  • Daty: formatowanie, dobre praktyki, najczęstsze problemy i jak sobie z nimi radzić.
  • Sposoby czyszczenia danych (selektywne lub cała zawartość komórki).
  • Wklej specjalnie.
  • Omówienie skrótów klawiszowych ułatwiających pracę.  

 5. Formuły:

  • Wstawianie i modyfikowanie formuł, działania matematyczne.
  • Podstawowe i najczęściej używane funkcje (przycisk Autosumowanie).
  • Adresowanie względne, bezwzględne i mieszane.
  • Funkcje logiczne LUB, ORAZ.
  • Funkcja warunkowa JEŻELI.

6. Formatowanie warunkowe:

  • Podstawowe reguły wyróżniania komórek w zależności od wartości.

7. Obiekt TABELA:

  • Tworzenie i formatowanie tabel.
  • Dynamiczne uzupełnianie formuł.

8. Poprawność danych:

  • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych (kryteria poprawności).
  • Listy rozwijane + różne sposoby dodawania danych.

9. Sortowanie danych i filtry:

  • Narzędzie FILTRUJ.
  • Sortowanie wg wartości.
  • Sortowanie wg wielu kolumn jednocześnie (sortowanie niestandardowe).

10. Listy niestandardowe:

  • Wypełnianie dnia tygodnia, miesiącami.
  • Sortowanie wg listy niestandardowej.

11. Sprawdzanie i poprawianie formuł:

  • Rodzaje błędów.
  • Śledzenie zależności.

12. Prezentacja graficzna danych - praca z wykresami:

  • Podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych.
  • Formatowanie wykresów za pomocą dostępnych styli oraz ręcznie.

13. Drukowanie:

  • Zakres wydruku, podział stron, orientacja, marginesy, dopasowanie do strony.
  • Drukowanie obiektów i komentarzy.
  • Drukowanie siatki i nagłówków kolumn i wierszy.
  • Nagłówki i stopki stron, numerowanie stron.
  • Powtarzanie kolumn i wierszy jako nagłówka strony wydruku.
  • Dodawanie znaku wodnego.
  • Drukowanie do pliku.

14. Zarządzanie skoroszytami:

  • Tworzenie, zapisywanie i organizacja skoroszytów.
  • Tworzenie z szablonu.
  • Wersjonowanie.
  • Właściwości pliku, inspekcja dokumentu kompatybilność.
Prowadzący:
Zaloguj się!