Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie zapisu na szkolenie otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Zapisz się na szkolenie

UWAGA!

Wybrany termin szkolenia przekracza okres ważności Twojej aktualnej subskrypcji na Lex4you. Aby móc uczestniczyć w szkoleniu niezbędne będzie posiadanie aktywnego dostępu do platformy.

Tytuł szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

Podanie numeru telefonu oraz wybranie terminu są konieczne do prawidłowej obsługi procesu uczestnictwa w szkoleniu online.

Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.
Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Message Content

Czas trwania:
5 godzin
Tematyka:
Szkolenia miękkie
Termin:
20.05.2021

Informacja zwrotna i różne formy rozmowy przełożony - podwładny

Informacja zwrotna i profesjonalne rozmowy są jednymi z najważniejszych narzędzi w repertuarze przełożonego. Niezależnie od poziomu stanowiska, nie unikniemy rozmów z pracownikami. Od ich jakości zależy bardzo wiele. Źle prowadzone - poważnie utrudniają pracę, dobrze prowadzone -potrafią budować motywację i ułatwiają radzenie sobie z trudnościami w zespole.

Szkolenie da możliwość lepszego zrozumienia istoty i wagi przekazywania informacji zwrotnej oraz prowadzenia profesjonalnych rozmów. Pozwoli przećwiczyć skuteczne schematy, a także dostarczy użytecznych narzędzi.

Szkolenie skierowane do osób pełniących funkcje kierownicze, menadżerskie.

Harmonogram:

08:30  –  logowanie uczestników

09:00  –  I część szkolenia

10.30  –  przerwa (15 minut)

10.45  –  II część szkolenia

12:30  –  przerwa (15 minut)

12:45  –  III część szkolenia + odpowiedzi na pytania uczestników

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. O czym trzeba pamiętać, żeby jakiekolwiek działanie w obszarze komunikacji z pracownikiem miało sens?
2. Jak rozmawiać z pracownikami, żeby zrozumieli o co nam chodzi?
3. Co jest, a co nie jest informacją zwrotną?
4. Po co tak naprawdę przekazujemy informację zwrotną i dlaczego nie warto jej stosować bez celu?
5. W jaki sposób przekazywać feedback?
6. Dlaczego niektóre techniki wydają się być są mało skuteczne?  
7. Jak sprawić, żeby rozmowy z pracownikami przynosiły zamierzone efekty?
8. Po co planować rozmowy, czy to ma sens?
9. Po co nam kary i nagrody, czy powinniśmy z nich korzystać?
10. Schemat nagradzania i karania pracowników.
11. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i jak radzić sobie z niewspółpracującymi pracownikami - trudne rozmowy szefa?
12. Narzędzia i techniki, które pomagają w prowadzeniu rozmów z pracownikami.

Prowadzący:
Jarosław Dudek
Jarosław Dudek
Trener, psycholog, Licencjonowany Praktyk NLP. Ukończył Uniwersytet Łódzki na kierunku psychologia stosowana. Realizował projekty szkoleniowe dla wielu firm i organizacji, zarówno jako trener, jak i kierownik projektu. Pracował także jako „łowca głów”, rekruter, handlowiec oraz doradca zawodowy.
Zaloguj się!