Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie zapisu na szkolenie otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Zapisz się na szkolenie

UWAGA!

Wybrany termin szkolenia przekracza okres ważności Twojej aktualnej subskrypcji na Lex4you. Aby móc uczestniczyć w szkoleniu niezbędne będzie posiadanie aktywnego dostępu do platformy.

Tytuł szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

Podanie numeru telefonu oraz wybranie terminu są konieczne do prawidłowej obsługi procesu uczestnictwa w szkoleniu online.

Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.
Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Message Content

Czas trwania:
6 godzin
Tematyka:
Kadry
Termin:
23.06.2021

Etykieta i savoir vivre w biznesie

W obecnych czasach, pełnych swobody w relacjach biznesowych, znajomość zasad etykiety i savoir vivre staje się wartością bardzo pożądaną. Umiejętność zastosowania tych zasad w praktyce sprzyja rozwojowi kariery zawodowej i jest niezbędna dla budowania wizerunku i naszej marki osobistej oraz wizerunku firmy, którą reprezentujemy.

Pomimo świadomości istoty tego tematu, wielu pracowników nie wie jak poprawnie się przywitać, jak przedstawić sobie osoby trzecie, jak dobrać ubiór do konkretnej sytuacji, jak zachować się na spotkaniach biznesowych oraz jak w sposób profesjonalny wymienić wizytówki.

Uczestnik po szkoleniu:

  • Będzie wiedział, jak uniknąć gaf w towarzystwie - nie będzie się obawiał, że urazi kogoś swoim zachowaniem,
  • Nauczy się interpretować mowę niewerbalną,
  • Będzie się sprawnie poruszać w zawiłościach etykiety biznesowej,
  • Nabędzie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych,
  • Nauczy się budować profesjonalny wizerunek zarówno swój jak i organizacji, którą reprezentuje,
  • Podniesie swój prestiż i autorytet,
  • Pozna, jaką wartość savoir vivre odgrywa w różnych kulturach, a tym samym zwiększy swoje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z obcokrajowcami.

Harmonogram:

08:30  –  logowanie uczestników

09:00  –  I część szkolenia

10.30  –  przerwa (15 minut)

10.45  –  II część szkolenia

12:30  –  przerwa (15 minut)

12:45  –  III część szkolenia + odpowiedzi na pytania uczestników

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Autoprezentacja:

  • Jak się witamy.
  • Przedstawiamy się. Jak zrobić to dobrze?
  • Uścisk dłoni.
  • Najczęstsze błędy w uścisku dłoni.
  • Postawa.
  • Intonacja głosu.
  • Kontakt wzrokowy.
  • Przejdźmy na „ty” - czy warto?
  • Witanie się z obcokrajowcami.

2. Przedstawianie osób:

  • Jak zrobić to dobrze?
  • Precedencja biznesowa.
  • Tytułowanie.
  • Zapamiętywanie osób i nazwisk.
  • Zasady savoir vivre w windzie, w samochodzie.

3. Wizytówka:

  • Co powinna zawierać, a czego nie powinno na niej być?
  • Jak prawidłowo ją przekazać?
  • Co zrobić kiedy otrzymujemy wizytówkę?
  • Gdzie schować wizytówkę jeśli nie mamy wizytownika?
  • Jak się zachować kiedy nie mamy wizytówek?
  • Czy można na wizytówkach dopisywać jakieś informacje?
  • Gafy przy wręczaniu wizytówki.
  • Zasady wręczania wizytówek obcokrajowcom.

4. Dress code:

  • Zasady doboru stroju.
  • Zasady doboru akcesoriów.
  • Swój styl - czy mogę go mieć?
  • Dress code biznesowy a moda.
  • business dress - wersja damska i męska.
  • business casual - wersja damska i męska.
  • casual (strój swobodny) - wersja damska i męska.
  • Smoking (Black Tie) - wersja męska.
  • Uroczysty strój dla kobiet.
  • White tie - wersja damska i męska.
  • Najczęściej popełniane gafy dotyczące ubioru.
  • Spójność wizerunkowa.

5. Zapraszamy klienta/kontrahenta do restauracji:

  • Jak zapraszać?
  • Jak potwierdzać spotkanie?
  • Gdzie posadzić gościa?
  • Co zamawiamy?
  • Kto płaci?

6. Przyjęcia:

  • Rola gościa i gospodarza.
  • Jak nawiązać nowe kontakty.
  • Czego unikać.
  • Jak zbudować autorytet.
  • Mowa sztućców.
  • Jak jeść „trudne” potrawy.
  • Koktajl.
  • Lampka wina.
  • Aperitif.
  • Śniadanie biznesowe.
  • Obiad biznesowy.
  • Rozsadzanie gości przy stole.
  • Alkohol podczas spotkań biznesowych i kolejność podawania win.
  • Toasty - zasady.

7. Netykieta:

  • Zasady pisania i odpowiadania ma maile.
  • Jak korzystać z social mediów?
  • Rozmowy telefoniczne w środkach komunikacji.
  • Rozmowy telefoniczne w restauracji.
  • Do której godziny można dzwonić?
  • Poczta głosowa oraz swoje własne powitanie.
Prowadzący:
Joanna Cur
Joanna Cur
Prawnik, specjalista prawa pracy oraz RODO. Wykładowca akademicki w zakresie prawa pracy, etyki w biznesie oraz etykiety i savoir vivre w biznesie. Praktyk biznesu z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Jako Manager Regionalny przez 9 lat zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w T-Mobile Polska S.A. w kanale własnym oraz franczyzowym. Doświadczony rekruter w branży telekom, pharma oraz FMCG, członek grupy roboczej tworzącej kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji - projekt pod patronatem Pracuj.pl. Na co dzień uczy właścicieli firm, managerów oraz pracowników HR jak nie zginąć w gąszczu przepisów prawa pracy oraz RODO.
Zaloguj się!