Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie zapisu na szkolenie otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Zapisz się na szkolenie

UWAGA!

Wybrany termin szkolenia przekracza okres ważności Twojej aktualnej subskrypcji na Lex4you. Aby móc uczestniczyć w szkoleniu niezbędne będzie posiadanie aktywnego dostępu do platformy.

Tytuł szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

Podanie numeru telefonu oraz wybranie terminu są konieczne do prawidłowej obsługi procesu uczestnictwa w szkoleniu online.

Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.
Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Message Content

Czas trwania:
5 godzin
Tematyka:
Pracownicze Plany Kapitałowe
Termin:
12.05.2021

Wdrożenie PPK przez jednostki sektora finansów publicznych

Szkolenie skierowane jest dla jednostek sektora finansów publicznych, w trakcie którego omówione zostaną wszystkie etapy oraz czynności konieczne dla wdrożenia PPK.

Prowadzący położą nacisk na przedstawienie możliwych uproszczeń procesu wdrożeniowego, a także na najczęściej popełniane błędy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają dokumenty związane z wdrożeniem PPK:

  • edytowalną, szczegółową checklistę wdrożeniową, opisującą poszczególne kroki konieczne dla wdrożenia PPK w JSFP;
  • edytowalne klauzule informacyjne RODO dla osób zatrudnionych oraz zapisy do rejestru czynności przetwarzania, związane z PPK wraz z instrukcją ich wypełnienia.

Harmonogram:

08:30  –  logowanie uczestników

09:00  –  I część szkolenia

10.30  –  przerwa (15 minut)

10.45  –  II część szkolenia

12:30  –  przerwa (15 minut)

12:45  –  III część szkolenia + odpowiedzi na pytania uczestników

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Wskazanie zasad i terminów przygotowania oraz zbierania oświadczeń od osób zatrudnionych związanych z PPK;
  2. Omówienie aktualizacji dokumentacji RODO w związku z wdrożeniem PPK (rejestr czynności przetwarzania, klauzule informacyjne) a także zasad zbierania numerów telefonów oraz adresów e-mail;
  3. Oszacowanie wartości zamówienia na gruncie nowych przepisów PZP przy wdrożeniu PPK;
  4. Sugerowana treść zapytania ofertowego oraz możliwe kryteria wyboru instytucji finansowej;
  5. Zawarcie umowy o zarządzanie oraz o prowadzenie PPK z instytucją finansową;
  6. Omówienie sugerowanej treści zarządzenia wewnętrznego, które powinno opisywać zasady działania PPK w jednostce sektora finansów publicznych.
Prowadzący:
Paweł Kobierzewski
Paweł Kobierzewski
Radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie jako prawnik od 9 lat obsługujący podmioty z branży IT oraz e-commerce, które wspomaga w projektach z zakresu prawa gospodarczego. Specjalizuje się w tematyce związanej z ochroną danych osobowych, w tym w tworzeniu polityki bezpieczeństwa, prywatności oraz instrukcji zarządzania systemami informatycznymi. Stale doradza i świadczy w tym zakresie swoje usługi na rzecz lidera internetowego rynku gastronomicznego w Polsce oraz lidera sprzedaży złota inwestycyjnego.
Zaloguj się!